مصاحبه آرشیو خبر ها
کارلوس پویول و لوییز فیگو در ستایش تیم آلگری چه گفتند؟

کارلوس پویول و لوییز فیگو در ستایش تیم آلگری چه گفتند؟

همچنان که یوونتوس به اسکودتوی پنجم نزدیک و نزدیک تر می شود، کارلوس پویول اسطوره ی تیم بارسلونا یوونتوس را به خاطر ذهنیت پیروزی و پرتلاش بودنشان تشویق کرد. او که از نزدیک بازی ها و تمرینات یوونتوس را مشاهده کرده است، ادعا می کند که ماسیمیلیانو آلگری ساختاری با کفایت و موثر در تیمش ایجاد کرده  و تاکید کرد که اشتیاق جاه طلبانه شان باعث برتری آنها به بقیه می شود.

 

او در گفت و گو با Adnkronos گفت:

 

یوونتوس تیمی تماشایی است، من این شانس را داشتم که برای یک سال سفر کنم و مدت زیادی را در ایتالیا گذراندم و از باشگاه های آث میلان، اینتر و یوونتوس دیدن کردم. در مورد این بیانکونری رویایی باید بگویم که آنها یک فرهنگ کار و تلاش فوق العاده دارند و بسیار سازمان یافته هستند. آنها تیمی هستند که همواره به دنبال پیروزی اند و مهم نیست که در چه زمینی قدم می گذارند.

 

از سوی دیگر، لوییز فیگو بایکن سابق اینتر و رئال مادرید، پس از انتقاد از مانچینی و نقل و انتقالات این تیم در تابستان، در مورد یوونتوس صحبت کرد:

 

برای یک هوادار اینتر، مثل من، دیدن اینکه یوونتوس برنده می شود، آسان نیست. اینتر خوب شروع کرد ولی امتیازات زیادی از دست داد و در جدول سقوط کرد. از طرف دیگر یوونتوس تیمی است که هیچ اجازه ای به شما نمی دهد و بسیار با ثبات است. آنها دارند پنجمین اسکودتوی پیاپیشان را می برند و رکورد چهار قهرمانی ما را می شکنند (ظاهرا جناب فیگو اسکودتوی تقدیمی در دادگاه را جزء قهرمانی های اینتر حساب نکرده است، نشانه ی خوبی است.) ‌، که این نشانگر قدرتشان است. فکر می کنم هر کسی که بخواهد آنها را در آینده شکست دهد، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: